If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Малко изкопах темата от дъното но все пак какъв е извода? По-скоро полезно ли е за работата на двигателя махането на маркучите или по-скоро вредно и как точно да процедираме при премахването за да не навредим на двигателя?
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Грубо, брутално, и не особенно красиво е затапен.......затапен е и задния извод от капака на клапаните, само от страничния отива маркуч под колата.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Защото когато е затворен дросела вакума е много малък преди дросела а налягането от маркуча на отдушника по голямо и няма да влизат в двигателя ами ще ходят към филтъра картерните газове. Затова при ниските обороти (затворен дросел) влизането става след дросела защото вакума е по голям. От там и отвора след дросела е по малък. Клапанчето за което говорите се слага защото когато е на ниските обороти (дросела е затворен) ще се получи голям вакум и ако няма клапан ще почне да краде въздух през маркуча за каретерните газове който е преди дросела. Въздуха ще навлезе през него > двигателя > и през другият маркуч в колектора и обърква работата......................... Не дейте да променяте неща които не са ви ясни как работят и защо са там.
При мен там където е филтърчето на първата снимка и аз съм сложил филтър, така че второто мога спокойно да го запуша без да имам угризения на съвестта, нали?
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
При мен там където е филтърчето на първата снимка и аз съм сложил филтър, така че второто мога спокойно да го запуша без да имам угризения на съвестта, нали?
Мда, но ще ти фаняри на газове в купето, ако ти се играе затапи страничния, а тоя дето отива назад през него пусни един маркуч дето да отива отдолу под купето.......става бомба....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ники на теб не почна ли да ти харчи масло? На мен почна да ми го харчи като сложих кетчъра и го разкарах и си върнах системата оригинално. Плюс това в кетчъра нямаше и грам масло за 2 месеца каране... Иначе имаше ефект, но след 2 месеца маслото ми беше почти на минимума... много странно.
Значи ако съм разбрал правилно се запушват всички входове по пътя на свежия въздух и единия от изходите на картерните газове, а другия се извежда някаде надоло или с филтърче.
Като цяло при мен да, дросела е кристален независимо дали съм, или не съм го свалял 2-3-4-5 месеца, за мен е достатъчно че не вкарвам картерни газове в колекторите си, не очаквам колата да литне от тва, или да ми падне разхода с литър......
---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:43 ----------
Значи ако съм разбрал правилно се запушват всички входове по пътя на свежия въздух и единия от изходите на картерните газове, а другия се извежда някаде надоло или с филтърче.
Мда......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Аз днес отварях капака на клапаните и установих че маркуча който влиза след дросела е пълен с мизерий, нещо сякаш се разлага и се е размекнал. Та въпроса ми е да го сменя с какъвто ми падне или да търся същия поради някаква особеност. Другия който влиза преди дросела си е наред.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Като цяло при мен да, дросела е кристален независимо дали съм, или не съм го свалял 2-3-4-5 месеца, за мен е достатъчно че не вкарвам картерни газове в колекторите си, не очаквам колата да литне от тва, или да ми падне разхода с литър......
---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:43 ----------
Мда......
На мен ми е ясно , че колата не може да литне от това, въпроса ми беше насочен дали има осезаема промяна.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment